"Bakı" nəşriyyatı
     
NƏŞRİYYAT   Ru | En
Nəşriyyat haqqında
Layihələr
Elektron-resurs
Mükafatlar
Vakansiya
Müəlliflər
Müəllif olmaq istəyirsinizsə
Kontrafakt
Satış nümayəndəliklərimiz

Xəbərlər

10.11.2020
Ramin Mahmudzadə və İsmayıl Calallının "C++ dilində proqramlaşdırmanın əsasları" kitabı çapdan çıxmışdır.

08.06.2019
Bakı nəşriyyatının təşkilati dəstəyi ilə məktəblilər arasında

04.04.2017
Azərtac “İnformatika terminlərinin izahlı lüğəti”nin nəşri ilə bağlı məlumat yayıb

Arxiv >>

"Bakı" nəşriyyatı
Əsas səhifə / Kataloq / Kataloq müfəssəl

Müştərilərə xidmətin təşkili

  1. Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi tərəfindən təsdiq olunmuş, ilk peşə-ixtisas müəssisələri üçün “Müştərilərə xidmətin təşkili” dərsliyi  “Bakı” nəşriyyatı tərəfindən 2009-cu ildə hazırlanmışdır.

Bu gün restoran biznesi Azərbaycan iqtisadiyyatının dinamik inkişaf edən sa­hələrindən biridir. Peşəkar kadrlar və onların hazırlanması bu sahənin inkişafında əsas, həm də vacib amillərindəndir. Yaxşı təlim görmüş ofisianta, kiçik bir kafedə olduğu kimi, yüksək səviyyəli qəbulda da tələbat var.

Dərslikdən bunları öyrənəcəksiniz:

·   İctimai iaşə müəssisələrinin təsnifatı və istehlakçılara xidmət otaqlarının səciyyəvi təsviri;

·   restoranlarda müştərilərə qulluğun əsas forma və metodları;

·   sini və metal qab-qacağın, mətbəx dəstlərinin, süfrələrin növləri və onlardan istifadə qaydaları;

·   soyuq və isti qəlyanaltıların, isti yeməklərin, desertlərin, içkilərin, o cümlədən spirtli içkilərin əsas çeşidləri və süfrəyə gətirilməsi;

·   hansı qəlyanaltı və yeməklə hansı içkinin verilməsi;

·   banketin növləri və qulluq formaları.

Bu dərsliyin sayəsində bacaracaqsınız:

·   süfrəni müxtəlif üsullarla bəzəməyi;

·   zövqlə süfrə salmağı, salfetləri qatlamağı, qab-qacağı və mətbəx dəstlərini parıldatmağı;

·   müasir bar işinin təşkilini;

·  barda verilən içkiləri yüksək səviyyədə hazırlamağı və müştəriyə təqdim etməyi.

Təqdim edilən dərslik sizə dərin nəzəri bilikləri mənimsəyərək, təcrübə və bacarığınızı artırmağı, həmçinin bu sahədə nailiyyətləri necə əldə etməyi, ən yaxşı işçilərdən biri olmağı öyrədəcəkdir.

Müəllif: Allahverdiyeva R.M., Axundov C.C.

İl: 2009

Fənn: Müştərilərə xidmətin təşkili

Ədəbiyyatın növü: Dərslik

Təhsil səviyyəsi: İlk peşə təhsili

Zənbil: Əlavə et

AVEL - DİSTANT PEŞƏ TƏHSİLİ PORTALI

İNFORMATİKANIN MƏKTƏBDƏ TƏDRİSİ

Azərbaycan dilində ilk proqramlaşdırma mühiti – ALPLogo

INFOKO

Onlayn olimpiadaların təşkili üçün portal

Zoologiya 7-8

MƏKTƏBLİLƏRİN İNFORMATİKA OLİMPİADALARI (1989-2014)

Kimya-7

İNFORMATİKA TERMİNLƏRİNİN İZAHLI LÜĞƏTİ

www.pixart.ws

1998 – 2021 © "Bakı" nəşriyyatı